Training

Veel trainingen die gegeven worden, reiken deelnemers tools en handvatten aan om een bepaalde competentie beter te ontwikkelen. Of dit nu een training presentaties geven, klantcontact, project management, feedback geven en ontvangen, coaching vaardigheden, cross-culturele samenwerking, of iets anders is. Deze tools en handvatten zijn ontzettend waardevol.

Echter, deelnemers hebben vaak meer nodig dan dat. Vaak ervaren ze, bewust of onbewust, belemmerende overtuigingen om bepaalde dingen te doen. Als die belemmerende overtuigingen niet blootgelegd en omgebogen worden in een training dan is de groei meestal aan de oppervlakte. En dan is iemand naar een leuke training geweest maar de return-on-investment is beperkt. In mijn trainingen wil ik beide aanreiken, zowel de tools als de diepere persoonlijke inzichten. Dit leidt tot betere resultaten. Dat maakt mij blij maar ook mijn klanten.

Sinds Corona kwam de vraag van een aantal van mijn klanten om virtueel training te geven. Ook hiervoor is mijn bedrijf ingericht en de tevredenheid van deelnemers aan deze trainingen doet niet onder voor die van deelnemers aan een face-to-face training. Groepen in virtuele trainingen beperk ik meestal tot 9 personen. In face-to-face trainingen of workshops heb ik groepen tot 100 personen en 20 verschillende nationaliteiten begeleid.

Sommige van mij grotere klanten hebben een bedrijf nodig dat training, coaching en employee development op grotere schaal kan leveren. Daarvoor wijs ik altijd naar mijn jarenlange nauwe samenwerking met AIMS international. Ik heb nog geen opdracht gekregen die ik zelf ook wilde maar niet kon vervullen.

Wil je meer weten over hoe ik iets kan betekenen in de ontwikkeling van je team of medewerkers, neem dan contact met me op.